Δ.ΚΟΤΣΑΚΗΣ: «Πρέπει να κλείσουν οι ψαλίδες ακόμα και με δύσκολες πολιτικές αποφάσεις»


Την καθιερωμένη συνάντησή του με τους εκπροσώπους των τοπικών ΜΜΕ για τη νέα χρονιά, πραγματοποίησε χθες σε ξενοδοχείο της Κομοτηνής ο δήμαρχος Δημήτρης Κοτσάκης.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης ο κ. Κοτσάκης μίλησε για τους στόχους που έχει θέσει η δημοτική αρχή για το επόμενο διάστημα ζητώντας την συνεργασία των δημοσιογράφων σε προγράμματα και δράσεις που θα ξεκινήσουν σε λίγο καιρό (όπως η ανακύκλωση) και θα απαιτούν την «εκπαίδευση» των δημοτών σε νέες συνήθειες για την καθημερινότητά μας στην πόλη.

Τα σημαντικότερα σημεία της ομιλίας του είναι τα εξής:

«Προσπαθούμε σαν δήμος να εκσυγχρονιστούμε σε ότι αφορά την αντιμετώπιση των προβλημάτων και αιτημάτων των δημοτών μας αλλά δεν είναι εύκολο να ικανοποιηθούν όλοι γιατί τα οικονομικά δεδομένα του δήμου είναι γνωστά. Μπορούμε όμως να βελτιώσουμε την παροχή υπηρεσιών προς τους δημότες με την καλύτερη οργάνωση του δήμου και των δημοτικών επιχειρήσεων, σε συνδυασμό με τα νέα προγράμματα για την ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ, που στόχο έχουν να καταγράφουν ηλεκτρονικά τα αιτήματα, να μειώνουν την γραφειοκρατία και να διευκολύνουν τις συναλλαγές με το δήμο στην έκδοση πιστοποιητικών.

Είμαστε εδώ με καλό σκοπό, χωρίς προσωπικό όφελος και η χρηματική αποζημίωση που παίρνω σαν δήμαρχος είναι πολύ λιγότερη από ότι θα έπαιρνα σαν ελεύθερος επαγγελματίας.

Τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα μας δείχνουν ότι πάμε καλά και ότι τουλάχιστον είμαστε στο σωστό δρόμο. Αν ρωτούσατε εμένα αν είμαι ευχαριστημένος θα σας έλεγα πρώτος πως όχι.

Θεωρώ ότι η διαδρομή μου σαν επαγγελματίας και η άποψη της κοινωνίας για τη διαδρομή μου αυτή δείχνει και το ποιόν του ανθρώπου. Ο Δημήτρης ο Κοτσάκης σαν επαγγελματίας δε χρωστούσε σε άνθρωπο, δεν είχε άνθρωπο να τον κατακρίνει και θαρρώ ότι έκανε και καλές δουλειές και άμα θέλετε να πάω να σας τις δείξω. Αυτή η πορεία μου στην κοινωνία δείχνει και το δρόμο που ακολουθώ σαν δήμαρχος. Αυτό που εισπράττω εγώ από την επαφή μου με τους δημότες είναι ότι ο κόσμος θέλει αλλαγές, μεταρρυθμίσεις και δύσκολες αποφάσεις με την προϋπόθεση να του εξηγήσεις που στοχεύουν.

Έχουν γίνει πάρα πολλά κι αν κάποιος νομίζει ότι δεν έχουν γίνει ας έρθει στο γραφείο μου να του δείξω φωτογραφίες με το πριν και το μετά. Η μνήμη έχει κοντά πόδια γιαυτό τα καταγράφουμε για να ξέρουμε τι θα απολογηθούμε στο τέλος της τετραετίας. Πιστεύω ότι έχουν γίνει τα πρώτα βήματα που προσπαθούν να επιλύσουν τα παλιά και να θεμελιώσουν τα καινούργια.

Πρέπει να βρούμε και άλλες πηγές χρηματοδότησης γιατί η κεντρική διοίκηση έχει συγκεκριμένα δεδομένα που δεν μπορεί να υπερβεί. Αυτό το ο δήμος δεν πρέπει να δανείζεται για μένα είναι γελοίο. Πρέπει να δανείζεται τα πάντα όταν μπορεί να τα πληρώσει για το καλό των δημοτών. Αν εμμείνουμε στην νοοτροπία του μπακάλικου θα μείνουμε κάποια στιγμή περιθωριακοί στη γειτονιά.

Ο δήμος αυτή τη στιγμή είναι σε ένα άνοιγμα 28 εκατομμυρίων ευρώ. Πρέπει να κλείσουν αυτές οι ψαλίδες ακόμα και με δύσκολες πολιτικές αποφάσεις, όπως η αύξηση στο νερό, τα τροφεία των βρεφονηπιακών σταθμών, η χρήση του κολυμβητηρίου. Δεν μπορεί μια ζωή όλα να είναι τζάμπα. Είναι δύσκολες πολιτικές αποφάσεις και να ξέρετε ότι εγώ θα τις πάρω. Γιατί για μένα αυτοσκοπός δεν είναι η δημαρχία είναι το αύριο.

Δε με ενδιαφέρουν οι επόμενες εκλογές και σας το λέω ξεκάθαρα. Εμένα με ενδιαφέρει αυτό το στοίχημα που έχω βάλει με τον εαυτό μου και με τους συνεργάτες μου, να κάνουμε ένα αύριο καλύτερο για την πόλη. Υπάρχουν ανοιχτά μέτωπα χρονίζοντα δεκαετιών.Αν το αφήσουμε έτσι δεν χρειαζόμαστε δήμαρχο αλλά έναν υψηλόβαθμο υπάλληλο στο δήμο να διαχειρίζεται την καθημερινότητα.

Τα διαβάζω όλα και τα λαμβάνω όλα υπ’ όψιν μου αλλά έχω αποφασίσει να κάνω κάτι για την πόλη και θα το κάνω τουλάχιστον όσο με αφήνουν να το κάνω. Αν δε με αφήσουν να το κάνω εγώ πάλι στην πλατεία με όρθιο το κεφάλι θα περπατάω γιατί δεν θάχω κάνει πίσω στα πιστεύω μου».

Σχολιάστε

