ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Γιάννης Πετκίδης

Η ικανότητα λένε του γιατρού κρίνεται από την εμπειρία του να εκτιμά την κατάσταση και να εντοπίζει το πρόβλημα με την πρώτη ματιά. Ως διευθυντής στην ορθοπεδική κλινική του 412 Στρατιωτικού Νοσοκομείου στην Ξάνθη, με προϋπηρεσία είκοσι δύο χρόνων στην στρατιωτική ιατρική, έχει και την εμπειρία και τις γνώσεις. Ο Γιάννης Πετκίδης είναι ο νέος γιατρός του ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΥ.
Οι λόγοι όμως της επιλογής του από την τοπική μας ΠΑΕ δεν αφορούν μόνο την εμπειρία του στην ορθοπεδική. Έχουν σχέση και με την προϋπηρεσία του στο χώρο των ομάδων. «Θεωρώ ότι μάλλον συγκεντρώνω τα προσόντα που θέλανε. Ξέρω καλά την αθλητική κάκωση και είχα και άλλες συνεργασίες στο παρελθόν με τοπικές ομάδες, μπάσκετ, ποδοσφαίρου και χάντμπολ. Είχα την εμπειρία να είμαι για 3 χρόνια δίπλα στο γιατρό της ΣΚΟΝΤΑ, όπου πήρα πολλά μαθήματα» μας λέει και μας περιγράφει τις εντυπώσεις του από την συνεργασία του με τους παίχτες και τον προπονητή της τοπικής μας ομάδας.

«Ο ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ είναι μια πρόκληση για μένα. Είναι άλλες οι απαιτήσεις. Μεγαλύτερη η πίεση και επαγγελματικό το επίπεδο. Άλλωστε γι’ αυτό πιστεύω ότι με έχουν επιλέξει. Γιατί είμαι επαγγελματίας στη δουλειά μου», τονίζει. «Η φυσική κατάσταση των παιχτών είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Ο κ. Ισπυρλίδης και ο κ. Ντουρουντούς έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, ενώ θεωρώ τον κ. Φερέρρα έναν πολύ καλό προπονητή. Δεν έχουμε πολλούς τραυματισμούς και αυτό σημαίνει ότι γίνεται σωστή δουλειά. Έχει ένα πολύ καλό παρασκήνιο η ομάδα. Πιστεύω ότι τουλάχιστον το ιατρικό τιμ βοηθάει πάρα πολύ. Την πρώτη μέρα που ήρθα είχαμε το κάταγμα του Ρόκα που έσπασε το δάχτυλό του στην προπόνηση. Το αντιμετωπίσαμε σε ένα μήνα, τώρα είναι καλά και στον πρώτο αγώνα θα παίξει».

Ο ορθοπεδικός επεμβαίνει πάντα όταν τα πράγματα είναι σοβαρά και τα περιστατικά που αντιμετωπίζει αφορούν θλάσεις, κακώσεις στα γόνατα, είτε λέγονται μηνίσκοι, είτε πρόσθιος και οπίσθιος χιαστός, τενοντίτιδες αλλά και κατάγματα. «Όταν επεμβαίνει ο γιατρός, επεμβαίνει πάντα χειρουργικά. Τα συντηρητικά τα αναλαμβάνει, αφού τα δω εγώ, ο φυσιοθεραπευτής Χρήστος Κούτρας, τον οποίο θεωρώ πολύ καλό και με μεγάλη εμπειρία σε επαγγελματικές ομάδες. Είναι το δεξί χέρι του γιατρού».

Αλεξανδρουπολίτης γέννημα θρέμμα αλλά με ρίζες από το Πρωτοκκλήσι του ΄Εβρου από όπου κατάγεται ο πατέρας του. Όπως επισημαίνει ο ίδιος σημαντικό ρόλο για την επιλογή των σπουδών του έπαιξαν και οι εικόνες που είχε από τον τόπο καταγωγής του. «Είμαι από παραμεθόρια περιοχή και η στολή με τραβούσε. Δεκαοχτώ χρονών τότε, μπορούσα να περάσω και στην πολιτική ιατρική αλλά διάλεξα την στρατιωτική. Δεν το μετανιώνω. Έχω πολλές εμπειρίες από το στρατό οι οποίες με βοήθησαν ν’αναλάβω και τον ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ. Έχω κάνει πάρα πολλά χειρουργεία στο γόνατο ως στρατιωτικός ιατρός και αυτό πιθανόν να είναι ο λόγος που με έχουν επιλέξει. Έχω την εμπειρία του κατάγματος και των κακώσεων στα γόνατα γιατί ασκώ και νοσοκομειακή ιατρική στο στρατιωτικό νοσοκομείο της Ξάνθης όπου βλέπω 40 με 50 άτομα τη μέρα. Πέρσι έβγαλα γύρω στα 100 χειρουργεία σε ένα μικρό νοσοκομείο μόνος μου».

Οι παράλληλες επαγγελματικές δραστηριότητες φαίνεται πως δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια για χόμπι. Παντρεμένος με δύο παιδιά στο γυμνάσιο και σύζυγο δασκάλα. Στον ελεύθερο χρόνο του παίζει τένις, ακούει μουσική και διαβάζει λογοτεχνία.«Χαλαρώνω παίζοντας τένις εντελώς ερασιτεχνικά με φίλους ενώ παλαιότερα ήμουν και στον όμιλο αντισφαίρισης της Αλεξανδρούπολης. Ακούω πολύ ξένη μουσική όλων των ειδών επηρεασμένος και από τα παιδιά μου, από ροκ μέχρι χιπ χοπ, ενώ για διάβασμα προτιμώ τους Έλληνες συγγραφείς».

Το δυνατό σημείο του χαρακτήρα του είναι και το μεγαλύτερο του ελάττωμα. Λειτουργεί όμως και θετικά γιατί τον κάνει να προχωρά μπροστά βάζοντας διαρκώς νέους στόχους. «Είμαι εγωιστής και μου το λένε κι οι φίλοι μου. Άμα βάλω κάτι στο μυαλό μου, αυτό είναι. Δύσκολα αλλάζω γνώμη. Ίσως γιατί έχω ποντιακό κεφάλι. Η μάνα μου είναι πόντια. Μπορεί να είναι προτέρημα, μπορεί να είναι ελάττωμα. Όμως έτσι είμαι και έτσι πορεύομαι».

Στους άμεσους στόχους του για το μέλλον είναι να βελτιώσει το επίπεδό του ως ορθοπεδικός αποκτώντας μεγαλύτερη εξειδίκευση στους τομείς που τον ενδιαφέρουν, μας εκμυστηρεύεται. «Πιστεύω ότι στο γόνατο έχω φτάσει σε ένα πολύ καλό επίπεδο κι αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο είναι να τελειοποιήσω την άσκησή που έχω αρχίσει στην ενδοσκοπική του ώμου. Αυτά ουσιαστικά είναι τα εφόδια που χρειάζεται ένας γιατρός για να θεωρηθεί καλός».

Για επίλογο του ζητάμε να μας πει πως βλέπει μέσα και από την ιατρική του εμπειρία, την πορεία του ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΥ στην σούπερ λίγκα. Δηλώνει αισιόδοξος για την χρονιά που ξεκινά. «Παρ’όλο που η πρώτη χρονιά είναι πάντα πάρα πολύ δύσκολη, βλέποντας το έμψυχο υλικό και τον κόσμο που είναι ένθερμος με τους παίχτες, πιστεύω ότι έχουμε πολύ μεγάλες προοπτικές να μείνει στην Α΄ΕΘΝΙΚΗ. Έχω δει και άλλες ομάδες και βλέπω και τη δουλειά που γίνεται στον ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ. Πιστεύω ότι θα μείνει» μας απαντά και εύχεται να είναι «αχρείαστος» στο γήπεδο.

Σχολιάστε

