Γιλμάζ:«Θα μιλήσω στο γήπεδο»

ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ…ΕΜ 210 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ…ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ…
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑ…
ΓΚΟΛ ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΚΟΛ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΤΟΥ ΜΠΛΙΓΚΕ…ΤΗ ΒΛΕΠΩ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΣΥΝΤΟΜΑ…
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ exedrasports.gr

Μπορεί η έλευσή του στην Κομοτηνή και η μεταγραφή του στον Πανθρακικό να συζητήθηκαν πολύ, ωστόσο τα σενάρια περί αποχώρησής του -λόγω του ότι βρίσκεται πίσω σε φυσική κατάσταση- συζητήθηκαν ακόμα περισσότερο. Ο λόγος για τον Οκάν Γιλμάζ που μπορεί ακόμα να μην έχει δείξει μέρος του ταλέντου του με τη φανέλα του Πανθρακικού, ωστόσο έχει κάνει μια ολόκληρη πόλη να ασχολείται μαζί του. Η αποχώρηση του Αργεντινού Πρεκόνε αμέσως μετά την επιστροφή της ομάδας από το Βέλγιο -αφού δεν ικανοποίησε τον Εμίλιο Φερέρα- σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο ίδιος δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των συμπαικτών του, λογικό ήταν να φέρουν στην επιφάνεια τα πρώτα… κακόβουλα σχόλια. Ομως, ο ίδιος έμεινε ανεπηρέαστος, συνέχισε το ειδικό πρόγραμμα προετοιμασίας με τον Γιάννη Ισπυρλίδη και δηλώνει έτοιμος να… μιλήσει μέσα στο γήπεδο. Ο Τούρκος επιθετικός μίλησε στην «Εξέδρα» για τα σενάρια της αποχώρησής του από τον Πανθρακικό και όχι μόνο…

– Τα σενάρια σχετικά με την αποχώρησή σου άρχισαν όταν η αποστολή ήταν για προετοιμασία στο Βέλγιο. Πότε ενημερώθηκες γι’ αυτά;

«Οταν επιστρέψαμε στην Κομοτηνή ενημερώθηκα από τους συμπαίκτες μου για όλα όσα είχαν γραφτεί στις εφημερίδες. Αυτοί μου είπαν όλα όσα είχαν προηγηθεί τις μέρες που λείπαμε στο Βέλγιο».

– Ποια ήταν η πρώτη σου αντίδραση, δεδομένου ότι τέτοια δημοσιεύματα επηρεάζουν.

«Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα. Εντάξει έχω μείνει πίσω σε φυσική κατάσταση εξαιτίας της αγωνιστικής μου απραξίας για ένα χρόνο, ωστόσο τέτοια δημοσιεύματα δεν τα περίμενα. Εντούτοις έμεινα ανεπηρέαστος. Ζήτησα να συναντηθώ με τον Θόδωρο Σαββάκη, μίλησα μαζί του και τα πράγματα μπήκαν σε μια σειρά».

– Με τον Σαββάκη τι ακριβώς ειπώθηκε;

«Με ρώτησε πώς αισθάνομαι. Του είπα ότι συγκριτικά με τους άλλους παίκτες χρειάζομαι χρόνο προσαρμογής και χρόνο για να φτάσω στα επιθυμητά επίπεδα φυσικής κατάστασης που θέλω και εγώ και ο προπονητής μου. Με διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να φύγω. Του εξήγησα ότι γνωρίζω τις δυνατότητές μου. Ξέρω τι μπορώ να προσφέρω στην ομάδα και γνωρίζω καλά τι περιμένουν και αυτοί από εμένα. Το μόνο που θέλω είναι μια μικρή πίστωση χρόνου. Ξέρω ότι θα είμαι έτοιμος. Εχω διάθεση να δώσω πολλά στην ομάδα και θα το κάνω».

– Με τον Εμίλιο Φερέρα μίλησες καθόλου;

«Οχι, δεν μιλήσαμε. Μίλησα μόνο με τον Θόδωρο Σαββάκη».

– Ο Γιάννης Ισπυρλίδης ανέλαβε προσωπικά το πρόγραμμα εκγύμνασής σου όλο αυτόν τον καιρό. Πώς θα σχολίαζες τη μέχρι στιγμής συνεργασία σας;

«Αν θα έπρεπε να ευχαριστήσω κάποιον για τη μέχρι στιγμής βοήθεια που μου πρόσφερε στην ομάδα, ο Γιάννης Ισπυρλίδης θα ήταν ο πρώτος. Είναι σωστός επαγγελματίας, αγαπάει πολύ αυτό που κάνει και με έχει αναλάβει προσωπικά όλο αυτό το διάστημα. Δείχνει να με εμπιστεύεται. Αυτό σημαίνει πολλά για εμένα και γι’ αυτόν τον λόγο δεν θέλω να τον απογοητεύσω. Κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ και ακολουθώ το πρόγραμμα που μου έχει δώσει για να τον δικαιώσω. Εχει ποντάρει πολλά πάνω μου μαζί με τον Θόδωρο Σαββάκη και θέλω να τους δικαιώσω».

Η ομάδα «έδεσε» στο Βέλγιο

– Αγχωνόσουν καθόλου βλέποντας ότι δεν συμμετέχεις στα φιλικά παιχνίδια της ομάδας;

«Οπως σου είπα, ξέρω ότι έχω μείνει πίσω σε φυσική κατάσταση. Δεν γινόταν να μπω και να παίξω τη στιγμή που δεν ήμουν έτοιμος. Οταν νιώσω έτοιμος και κρίνει και ο προπονητής μου ότι είμαι εντάξει, θα μπω και θα παίξω. Και θα δείξω σε όλους τι μπορώ να κάνω».

– Η προετοιμασία στο Βέλγιο, στην πόλη Γκενγκ, πώς πήγε; Ηταν μια καλή ευκαιρία να δεθείς με τους συμπαίκτες σου;

«Αν και ήμασταν πολύ κουρασμένοι, πιστεύω ότι καταφέραμε και δέσαμε ως σύνολο. Ολα τα παιδιά που ήταν από πέρυσι στην ομάδα υποδέχτηκαν τους νέους με τον καλύτερο τρόπο. Μας βοήθησαν να προσαρμοστούμε πολύ εύκολα και η περίοδος προετοιμασίας στην πόλη Γκενγκ συνέβαλε σημαντικά στο να γίνουμε ομάδα».

– Με ποιους από τους συμπαίκτες σου έχεις έρθει πιο κοντά;

«Αν και με όλα τα παιδιά έχουμε πολύ καλές σχέσεις, με τους Ελληνες παίκτες έχω έρθει πιο κοντά. Κυρίως με τον Μπαχαρίδη, τον Γήτα, τον Αγγελόπουλο και τον Χαραλάμπους περνάω τις περισσότερες από τις ελεύθερες ώρες μου, αφού με αυτούς έχω δέσει περισσότερο. Εκτός από πολύ καλούς παίκτες, πρόκειται και για εξαιρετικούς χαρακτήρες».

Στην Κομοτηνή η σύζυγος!

Τη στιγμή που η προετοιμασία των παικτών του Πανθρακικού συνεχίζεται καθημερινά, ο Γιλμάζ Οκάν ετοιμάζεται να μετακομίσει σήμερα στο σπίτι που του έκλεισε η ομάδα. Μάλιστα, την ερχόμενη Δευτέρα αναμένεται στην Κομοτηνή και η άφιξη της συζύγου του 29χρονου επιθετικού, που ακόμα μία φορά ετοιμάζεται να τον ακολουθήσει στη νέα του επαγγελματική πρόκληση. Οπως ο ίδιος είχε δηλώσει, το πρώτο του παιδί με την αγαπημένη του Μπλιγκέ θα ήθελε να το αποκτήσει στη χώρα μας, κάτι που αποτελεί επιθυμία και των δύο.

Μελίνα Ντισλιάν

Σχολιάστε

