…ας είναι και πτέρυγα…αρκεί να γίνει…

– ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΕΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
– ΘΑ ΑΝΕΓΕΡΘΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΕΙ ΣΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ
– ΕΤΟΙΜΗ ΣΕ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ Η ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ
– ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΘΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

Για τα αποτελέσματα της συνάντησης με τον Υπουργό Υγείας και τις αποφάσεις που πάρθηκαν σχετικά με την κατασκευή του νέου νοσοκομείου ενημέρωσε σήμερα τα τοπικά ΜΜΕ ο νομάρχης Ροδόπης Άρης Γιαννακίδης δηλώνοντας τα εξής:

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

«Ένα διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας, ένα θέμα που την έχει ταλαιπωρήσει και η υλοποίησή του καρκινοβατεί εδώ και πολλά χρόνια. (54 συσκέψεις έχουν πραγματοποιηθεί γιαυτό.) Ο κ. Αβραμόπουλος είχε δεσμευτεί στις 6/9/2006, ένα μήνα πριν τις νομαρχιακές-δημοτικές εκλογές, για την ολοκλήρωση της μελέτης που εκπονεί η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση και την ένταξη του συγκεκριμένου έργου στη νέα προγραμματική περίοδο, γιατί στερείτο χρηματοδότησης.

Με την προτροπή του νομάρχη η μελετητική εταιρεία έχει προχωρήσει σε ένα πολύ ώριμο στάδιο και στα τέλη του Οκτώβρη του τρέχοντος έτους θα έχει ολοκληρώσει την προμελέτη μαζί με όλες τις υποστηρικτικές μελέτες, γεωτεχνική, περιβαλλοντική, στατική, παραδίδοντας αυτή τη μελέτη στη ΔΕΠΑΝΟΜ η οποία δεσμεύτηκε ότι θα προχωρήσει στην κατασκευή σαν τελικός δικαιούχος και φορέας υλοποίησης του έργου.

Το συμβατικό αντικείμενο αυτής της υποχρέωσης είναι ο εκσυγχρονισμός του υφιστάμενου κτιρίου σε υπόγειο και ισόγειο και παράλληλα η κατασκευή μιας καινούριας πτέρυγας δυναμικότητας 234 κλινών. Ο ενδεικτικός προϋπολογισμός του έργου είναι 35 εκατομμύρια ευρώ και υπάρχει δέσμευση να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ ενώ υπάρχουν και ανάλογες δεσμεύσεις στον σχεδιασμό της περιφέρειας Α Μ-Θ.
Η δαπάνη για τον μελετητή αξιολογείται στο 1,5 εκατομμύριο ευρώ και από το 2006 ουσιαστικά η μελέτη ήταν σε πλήρη αδράνεια και δεν υπήρξε καμία κινητικότητα.

Η προμελέτη αναμένεται να παραδοθεί με τις υποστηρικτικές μελέτες σε δύο μήνες από τώρα, δηλαδή στις 31/10 στη ΔΕΠΑΝΟΜ, η οποία θα προχωρήσει, στην επόμενη χρονιά λογικά, στην μελετοκατασκευή του νοσοκομείου με τις προδιαγραφές που έχουν αναφερθεί. Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ του 4ου ΚΠΣ. (Χρονοδιάγραμμα κατασκευής αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε και αναμένεται γύρω στο Σεπτέμβρη κλιμάκιο της ΔΕΠΑΝΟΜ που θα επισκεφτεί το Σισμανόγλειο και προσδιορίσει και το χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή του νέου νοσοκομείου.)

Αυτό που θέλω να δηλώσω σε όλους τους συμπολίτες μου είναι ότι ένας μεγάλος αναπτυξιακός και κοινωνικός στόχος της τοπικής κοινωνίας φαίνεται ότι υλοποιείται αλλά οι προβληματισμοί, οι αμφισβητήσεις και οι ενστάσεις παραμένουν στο μυαλό μου. Θα παρακολουθούμε την εξέλιξη και την υλοποίηση των δεσμεύσεων».

ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

«Θα το δούμε στην πορεία. Υπάρχει δέσμευση για ταυτόχρονη μελέτη σχετικά με τον εκσυχρονισμό 1ο και 2ο ορόφου του υφιστάμενου κτιρίου. Υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης από τα αποθεματικά του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου για μικρές βελτιωτικές παρεμβάσεις στο υπάρχον κτίριο μέχρι να ολοκληρωθεί η νέα πτέρυγα».

ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΛΑΝΑΡΑ

«Είχα μια επικοινωνία με το ΓΓ του Υπουργείου Ανάπτυξης κ.Σιδηρόπουλο και πρέπει να παρακολουθούμε το θέμα από πολύ κοντά, να μην υπάρχει εφησυχασμός για να υλοποιηθούν αυτά που δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας για την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου και τη χρηματοδότηση στις πιστώτριες Τράπεζες. Οι Τράπεζες δεν έχουν αντίρρηση να χρηματοδοτήσουν τις εταιρείες, περιμένουμε όμως την υπογραφή της σύμβασης για την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου».

ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑ

«Την επόμενη εβδομάδα προσυπογράφονται δύο πολύ σημαντικές συμβάσεις μελετών που αφορούν: 1) την ανακατασκευή του παλιού επαρχιακού δρόμου Κομοτηνής – Ιάσμου – Ξάνθης από το 5ο χιλιόμετρο έως τα όρια των νομών Ροδόπης-Ξάνθης, με προϋπολογισμό της μελέτης 1.177.000 και 2) την μελέτη γεφυρών βελτίωσης του υφιστάμενου περιφερειακού – επαρχιακού δρόμου Νο 9, Πανεπιστημιούπολη – Γρατινή – Αρριανά, με προϋπολογισμό της μελέτης 1.011.000 ευρώ. Παράλληλα υπογράφονται και οι αντίστοιχες γεωτεχνικές μελέτες των προαναφερόμενων δρόμων».

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: