ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ

Όπα…μη βαράτε…σήμερα δεν έχω να σας πω νέα…
Θα έχω όμως το βράδυ μετά από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων και φίλων της Π.Α.Ε. Πανθρακικός, που θα πραγματοποιηθεί στις 8:00 μ.μ. στο ξενοδοχείο «Ξενία», όπου παράλληλα θα γίνει η παρουσίαση των εισιτηρίων διαρκείας και η χωροταξική διάταξη των διαφημιστικών πινακίδων.

Άντε να σας το πω και το νεώτερο…
Σήμερα περιμένουμε το μεγάλο όνομα…
Από Λατινική Αμερική μαθαίνω…
Αλλά μεταξύ μας…
Μη διαρρεύσει παραπέρα και τον χάσουμε…

8 Σχόλια

  1. Rolando escobar …. Παναμέζος έπαιζε στην πρωταθλήτρια Βενεζουέλας …. δες ποσταρίσματά μου στο Σεναρια και Αλήθειες Νο 1 ….. είναι σίγουρος έχει υπογράψει στο ΦΑΞ που του έστειλαν ……. εχει βουήξει το internet …….πατα στο google (escobar panthrakikos) και θα τα δεις όλα

  2. οψόμεθα…

  3. δεν μ’αρέσει η λογική να μην ρισκάρεις ….. ειδησεογραφική πρωτιά δεν γίνεται χωρίς ρίσκο. τότε να δεις χτυπήματα που θα έχει το blogg

  4. μα μήπως ξέρω κάτι παραπάνω…περί των ειδησεογραφικών?

  5. πάρε παράδειγμα από το http://troktiko.blogspot.com/

  6. και άμα σου δώσω εγώ την είδηση «μασημένη» τι θα καταλάβεις?

  7. όσο για το παράδειγμα τύπου troktiko.blogspot ή PRESS. gr…δε με αφορά γιατί δεν κάνω το ίδιο πράγμα… αν δεν το κατάλαβες…
    Έχω και δική μου – διαμορφωμένη μέσα από την εμπειρία μου και την παρουσία μου στο διαδίκτυο – άποψη και την έχω εκφράσει και δημόσια σε 2 πρόσφατες συνεντεύξεις μου αλλά και σε σχετικό ποστ
    με ημερομηνία 29 Φεβρουαρίου 2008.
    https://komothnh.wordpress.com/2008/02/29/%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9-%ce%bc%cf%80%ce%bb%ce%bf%ce%b3%ce%ba%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba/

  8. επειδή ποτέ δεν ποστάρω χωρίς αποδείξεις βάζω πάντα τον προμηθευτή της είδησης ….. για το τροκτικο και το ΠΡΕΣΣ …ίσως έχεις δίκιο ….. αλλά επειδή πυροβολούν αλύπητα και αδιακρίτως αυτοί δεν μπορούν να αποκαλύψουν τις πηγές τους.
    Η λογική τους είναι ότι πυροβολούμε και όποιος δεν είναι σκυμμένος την τρώει …. και αυτό για να φοβούνται τα «δημοσια πρόσωπα» και να μην κάνουν αυτά που έκαναν μέχρι τώρα .

Σχολιάστε

